واکنش هاشمی رفسنجانی به حملات و انتقادات  اخیر-مجلس نهم:121


 هاشمی رفسنجانی که این روزها دور تازه‌ای از حملات و انتقادات به وی آغاز شده است، گفت که قصد پاسخ گویی به «دروغ‌ها و بداخلاقی‌ها» را ندارد.


به گزارش ابتکار، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دیدار با اعضای انجمن علمی تخصصی علوم سیاسی دانشگاه آزاد واحد قم، به پرسش‌های سیاسی، تخصصی و علمی آنان پاسخ گفت.



آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درپاسخ به پرسشی درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و شرایط و کیفیت حضور فعالان سیاسی در این عرصه، حضور طیف‌های گوناگون در تعیین سرنوشت خود را بیمه‌کننده و موجب نشاط سیاسی جامعه خواند و با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات آزاد، شفاف و به دور از جناح بازی، تاکید کرد: اگر همه افراد و گروه‌هایی که صلاحیت قانونی شرکت در انتخابات را دارند، وارد عرصه شوند و رقابتی برابر و عادلانه را دنبال کنند و همه دلسوزان نظام در حد توان کمک کنند، مجلسی توانمند، مردمی و مستقل شکل می‌گیرد که بهترین وسیله مقاومت در برابر تهدیدها خواهدبود.



رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پاسخ به پرسشی درباره هجمه‌ها وبداخلاقی‌های اخیر نسبت به ایشان و لزوم پاسخگویی به هتاکی‌های مطرح‌شده، با بیان این‌که تهمت‌ها و دروغ‌های اخیر موارد جدیدی نیست، تصریح کرد: اگر واقعا سوال یا شبهه‌ای وجود داشته است، بنده و خانواده‌ام به کرات پاسخ تهمت‌ها و شبهات را داده‌ایم، ولی عده‌ای دنبال واقعیت نیستند و با قصد و غرض سوء، هر روز به شکلی جدید به دروغ‌ها و تهمت‌های خود دامن می‌زنند و در واقع خواب نیستند که بیدار شوند، بلکه خود را به خواب زده‌اند. به هر حال در حال حاضر قصد ندارم به دروغ‌ها و بداخلاقی‌ها پاسخ دهم، چرا که اعتقاد دارم، در شرایطی که تیرهای زهرآگین تهدید و تحریم ازسوی دشمنان به سمت کشور و مردم نشانه رفته‌است، نباید به درگیری‌ها و اختلافات افزود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا